Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skøstis?
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-10-16 23:42:20
Priklauso nuo konteksto. Jei sakysiu, kad koks kompiuterastas yra tikras savo darbo maniakas, tada taip, bet jei,
pavyzdžiui, visiems skelbsiu, kad Ūsas yra maniakas, nuo kurio reikia saugoti vaikus, tau jis vis tiek atrodys savo
srities super entuziastas?

Raštelio rašytojas galėjo pradėti raštelį nuo "Kas galėtų paneigti, kad...", tada būtų be perspektyvų, nes jau yra
precedentas.