Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skųstis?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-10-19 16:09:16
o jei visai atvirai - kokia zhala yra pastatymas ant zholes - ne i vaiku zhaidimu aikshtele - ant zholes. Na taip, estetishkai negrazhiai atrodo zhole, bet estetishkai gal tau ir pankai negrazhiai atrodo, ar tei reishkia, kad gali juos fotografuot ir siust, kad nubaustu? Man estetishkai negrazhiai atrodo storos bobs - bet gi nefotografuoju:)
Norisi bent kiek zhalumos mieste - pasakysiu tokiais pachiais zhodzhiais - "nu kai kame beda ishsikraustyk ten kur yra zhalumos". Kodel yra taip sudievinama ta zhole, kad parkaviams ant jos yra toks nusikaltimas. Vat shito ash nesuprantu.
Ash suprantu baudima uzh pastatyma tokiose vietose, kuriose tai trukdo eismui, ar ishvazhiuojanchiam uzhstoja matyma, todel gali ivykt avarija. Ash suprantu baudima uzh parkavima invalidu vietose, nes jos padarytos ne be reikalo. Ash supraschiau (ko deja nera) baudima uzh parkavima per dvi vietas, jei nera sumoketu dvieju bilietu. Bet parkavimas kieme ant zholes (jei tai yra normalumo ribose - ne pervazhiuot per 200 metru zholes, kad pastatyt po savo balkonu.. kur nera jokios aikshteles yra tiesiog zhole:), ne ish gero gyvenimo... na, man tai neatrodo pasaulio pabaiga (ant zholes nestatau).