Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skųstis?
Autorius: Tomas
Data: 2009-10-21 14:53:41
O kas tau suteike teise kalbeti visu vardu..? Kad siulai su visais..? Man pvz nieks tokios nesuteike, tai ash ir nesiulau - statykit kur norit. Ir kam niekuo detiems antakalnio gyventojams pist prota su tais skundais..? Gal jiems ish antakalnio ishsikraustyt i kokius juodshilius, nes nesugeba nusipirkt mashinai vietos..? Gyveno sau ramiai taikiai, dabar ishlindo kazhkoks kedas, ishkapste ish kazhkokio teises kurinelio kazhkokias nuotrupas ir tenkina savo ishkrypelishka poreiki, o jus kentekit...?