Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skųstis?
Autorius: Tomas
Data: 2009-10-19 15:24:24
Kedui butu teke jimt papildoma atminties kortele, kad visus iamzhint..:)
O kur ash didzhiuojuos, parodyk..? Ne ish gero gyvenimo gal ten buvo...?
Kiemas suprojektuotas tais laikais, kuomet ant Lietuvos 100 nuosavu mashinu
tebuvo, ir man nekeista, kad ten ant zholes - tiek gyventoju, tiek kaimynu
studentu, tiek visokiu kontoreliu mashinos. Man keista, kad ten asfaltu
visko neuzhklojo.