Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skųstis?
Autorius: Faktas
Data: 2009-10-21 10:06:43
tai jei ne paniatkėm, išdėstyk kaip tu laiaki teisinga apkalbamoje situacijoje?
ar kad turim omeny, jog namai seni, parkavimas nenumatytas, visi stato ant žolės, reiškia turim užsimerkti
ir suprasti, kad taip ir turi būti, - mašiną perki nes jos reikia, o kur palikti čia jau valdžia turi pasirūpinti, jei nėra, kur
galima numesti bet kur ant gazono kuo arčiau langų?
ar jei matai jog tokia betvarkė kieme nepatinka, kreipiesi į atitinkamas įstaigas, jog jos nuspręstu ar tai taip ir turi
būti ar patvarkytų?

--
http://sites.google.com/site/autokritinemase/