Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skųstis?
Autorius: Tomas
Data: 2009-10-19 16:19:48
Koks skirtumas, koks procentas, jei tas kiemo plotas su zholyte ar be jos
reikalingas tik jiems...? Jokie kitokie asmenys ar bendruomenes i ta kiema
nepretenduoja, tai vat ir klausiu, kokios visuomenes interesa apgina
Kedas..? Nu ok, bendruomenei nusibodo kentet Kedo veikla, parenge planus,
apiformino savivaldybej kaip aikshtele, uzhpirko skaldos, uzhpyle ant
zholytes ir tuomet laimingi sau stato. Kam nuo to geriau paliko..?