Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skųstis?
Autorius: VNO
Data: 2009-10-22 10:20:54
> sorry uzh asmenishkumus (zhemiausia diskusijos forma:) - bet kalba zhmogus nusipirkes kartonke baltushoj - _su parkavimo vieta_.

cia is kur tokia info?

>O prikin nebebutu ten tu parkavimo vietu kai pirkai, ir butum priverstas ieshkot vietos prie parduotuves, ant gatves ar pan - man labai idomu, ar tada mestum ka tik isigyta savo, kaip kazhkas labai grazhiai ishsireishke chia "kartonines arcitekturos shedevra" (c) kazhkas:) - ir eitum gyvent i jamanto parka,  ar balbierishkes, ar pardavinetum mashina, kaip chia visiems ishsishiepes siulai, ar visgi tyliai kartais, gryzhes po belekiek sunkios darbo dienos paliktum kibira ir nevisai leistinoj vietoj, vistiek ryt priesh aushra vel keltis ir art... ir nebesimosikuotum spaliuko zhenklu chia newsgrupe

nu ir kledesiai.
net nesitikejau is taves :D

jei netureciau aprkingo, statyciau gatveje.
vietos i valias. cia kalbant apie asmeniskumus.
be to nereilia "lia-lia" del parkavimo problemos mieste, yra tos vietos.

o kalbant siaip apie pvz - tai tavo pvz sekant, galetu zmones miesto centre statyti kur nori masinas, uzstatyti visa pilies g. ar dar kokia.
Ir ziurek, jau atsiratu teisuoliai, kurie juoss gintu, kuriems tokiu dalbakeliu nubaudimas ar iskundimas, butu kaz kas BAISAUS :D

VNO