Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skųstis?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-10-20 11:03:03
man tiesiog idomu, ar zhmogus tikrai vedinas kazhkokiu geru paskatu tai daro, ar grynai, kad patenkint savo kazhkoki ishkrypusi nora, kad visus baustu, ar kad jaustusi toks uzhsimaskaves teisejas - zoro.
Ash tikrai esu uzh pazheideju baudima, bet priesh pazheideju traukima ish oro, pedantishka kabinejimasi prie beleko ir, kaip teisingai apibudino kazhkas lapuke - maniakishkuma