Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skųstis?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-10-20 10:02:37
pala, tai tada tas shaligatvis tau (tau ash netaikau tiesiogiai tau) nebeklius? Tai tu tiesiog pedantas nacis, kuriam viskas pasaulyje turi but reglamentuota zhenklais, kableliais ir istaymais, o viskam kam nera ishrashyta sprafkes su parashu zhmogaus, kuris turi parasha zhmogaus leidzhianchio ishrashynet sprafkes? Ar tik nebusi erke-biurokratas?:)

Ash kadangi ten negyvenu, ash po jokias savivaldybes nevaikshtau ir nesiruoshiu to daryti, nes zhenklo padejimas mano supratimu nieko nekeichia - prie ivazhiavimo i vilniaus gatve ish islandijos stovi zhenklas, kad ivazhiuot gali tik gyventojai - spek ar jis veikia?