Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skųstis?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-10-21 12:44:58
shiaip jau - taip. Morale ir konstitucija yra bandos nuostatos, jos neatkeliavo ish dievulio ar ateiviu, banda (dar vadinama tauta) jas susigalvojo, pagrinde atitinkamom filosofijom ar religijom, ar tiesiog pragmatishkom nuostatom ir nuo to laiko tai laikoma "morales norma" ar "istatymas".

mazhesnes bandos, aka religines bendruomenes, nusikalstamos bendruomenes, ar shiaip bendraminchiu bendruomenes turi savas normas, ar taisykles, kuriu privalai laikytis, jei nori priklausyti tai mazhesniajai bandai. Tai gali but kazhkokie ritualai (zhegnojimasis, avineliu aukojimas, dono zhiedo buchiavimas, sekmadieniniai pietus ar pan.), tiesiog griezhtos taisykles (you do not tallk about fight club), ar guideline'sai (visi shio golfo klubo nariai privalo vaikshchiot apsirenge kaip idiotai). Ir jei tos mazhesnes bandos istatymai, nuostatos ar guidelinsai neprieshtarauja didzhiosios bandos nuostatoms - jos yra legalios, jei nuostatos prieshtarauja ar kertasi su pagrindines bandos sukurtom nuostatom - tokios mazhnesnes bandos yra laikomos nelegaliomis.

kas del temos, ash taip shiandien eidamas i darba pamaschiau, ar bent vienas puliuojantis, kad "pazheidimas yra pazheidimas" ir uzh visus reikia _baust_. Ir jei tu neturi kur pasistaytt, reishkia tu lochas ir tinginys negalintis paeit pats kasdiena susiduria su tokiom problemom. Pvz dirbdamas tam pachiam pvz gedimino 9, vilniaus banke ar kazhkur ten aplinkui - pasakyk man, kur galima rast vietos atvazhiavus 8/9 i darba pastatyt nemokamai? Sakai - cha, nemokamai, o ar pats kada bandei kiekviena diena moketi uzh stovejima atvazhiaves i darba ir moketi gryzhus namo. Dar karta - yra labai lengva rekti ir putotis, kai pats dirbi vietoje kur imone ishpirkus pakankamai vietu visiems darbuotojams, namie turi asmenine vieta. Tada, kaip kazhkas chia sake bepigu siulyt neturint duonos pradet valgyt bulka. Ir siulyt, neturi galimybes parduok mashina, kai pats iki parduotuves esanchios uzh 800 metru vazhiuoji su mashina.
_ash_ asmenishkai neturiu tokios problemos - i darba vaikshtau pesti, mashinos nestatau ant zholes ar neleistinoje vietoje - ash laukiu po valanda ir daugiau, kad pastatyt masina leistinoje vietoje prie savo namu, nors tuo metu pilna atmarozku atvazhiuojanchiu ir pasistatanchiu neleistinose vietose. Bet ash sugebu pamastyt apie kita puse, o ne i viska zhiuret vien per savo prizme.