Tema: Re: Lieptas ezere
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-08-07 17:02:05

> Juk sakiau, kad ne apie tai dabar šnekama.

Tai nx prisipisineji prie mano mokesciu ? Be tokiu pasazu negali diskutuoti
?

> Jauti skirtumą tarp tvenkinio ir ežero? Ar teigi, kad abiem atvejais tokie
> patys apribojimai statyboms?

Ne - nejauciu. Paaiskink. Cia tvenkinys ar ezeras -
http://lt.wikipedia.org/wiki/Vaizdas:Elektrenu_marios.JPG ? Beje - sekantis
lieptas, kuri statysiu, jei viskas gerai isdegs vagiant mokescius, stoves
ant formaliai tvenkinio kranto, kuris praktiskai yra ezeras, nors vietiniai
ji vadina jura -
http://picasaweb.google.lt/petkevicius.linas/SportoBaze#5367221247205344978

Ir pirmu ir antru atveju lieptas bus mano ir tikrai zinau, kad naudojimosi
taisykles nustatysiu ash - kas gali ant jo eiti, kada ir ka gali ten daryti.
Ir ne todel, kad kazka pavogsiu ar apgausiu, o todel, kad tokie istatymai ir
tokios mano teises.