Tema: Re: Lieptas ezere (ir šunys pliaže)
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-08-05 11:14:15
Faktai, saugos diržai irgi kartais "pablogina" situaciją avarijos metu, t.y., gal susiklostė tokios aplinkybės, jog neprisisegęs tikriausiai būtum išsviestas iš mašinos su nedidele trauma, tačiau kadangi prisisegei, o mašina - į vandenį, tai prigėrei. Davai nedarom "įmanoma-neįmanoma" spektaklio?

Nejaugi tu nustebtum, jei hipotetinės apklausos rezultatai parodytų, jog absoliuti dauguma žmonių geriau pasirašytų rizikai būti traumuotam antsnukiu, nei rizikai būti sukandžiotam/užgraužtam?

Aš suprantu tave beaotodairišką meilę šunims, tačiau tu per mažai pasižiūri į tai iš kitų varpinės. Aš rinkčiausi pasigalinėjimą (ir paspardymą) su prie manęs pribėgusiu agresyviu šunėku, apvilktu į antsnukį, nei kad sustingęs bandyčiau spėlioti iš pažiūros NEagresyvaus šunėko be antsnukio bėgimą link manęs, tegul ir neketinančio kandžiotis. NESUPRANTAME mes šunų psichikos, NE.

Jei link manęs tylėdamas bėgtų nuskustas žemakaktis neandertalietis mažutėmis akytėmis su peiliu rankoje, aš NEgalvočiau, kad jis tik nori mane pauostyti. Aš imčiausi kažkokių veiksmų (išsiaiškinti ŽODŽIU, o jei tyli ir tęsia bėgimą/sėlinimą - gintis arba bėgti nuo jo).
Jei bėga mažiukas skustas gatvinis septynmetis su dilde nagams rankoje - nebijočiau, nes aš stipresnis. Jei bėga randuotas zekas 90kg - bijočiau. Kam man problemos?