Tema: Re: Lieptas ezere
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-08-07 09:24:05

> Nebent, lygiai taip pat aš galiu pasakyti -"prašau nesikabinėti".
> O jei rimtai tai respects žmogui kuris sukonstravo tą lieptą - gerą darbą
> padarė. Bet jis konstruodamas lieptą valdiškoje žemėje turėjo suprasti,
> kad jis tą lieptą stato visiems - bendram naudojimui.

1. Lieptas, bent jau mano, stovi ant MANO zemes. Taip rodo popieriai. Ne ant
ezero, ne ant zemes ezero dugne, o butent tik ant mano zemes. Tokia tvarka.
2. Registru centre lieptas iregistruotas kaip mano nuosavybe.
3. Registru centre, registruojant liepta kaip mano nuosavybe prie jo
pridedams ezero savininko sutikimas irengti dali tilto, iseinancia uz mano
sklypu. Savininkas, duodamas man toki sutikima, gali pareikalauti tam tikru
mano isipareigojimu - pavyzdziui leisti naudotis tilta visuomeniniams
poreikiams. Nepareikalavo - ne mano problemos.
4. Lieptas - pagal nutylejima ne vieso naudojimo statinys. Ir naudojimuosi
juo tvarka nustato savininkas. Tas pats pavyzdys - su Palangos tiltu.
Nuspres savivaldybe (kiek pamenu jie savininkas), kad tiltu negalima
naudotis nuo  24.00 iki 6.00 ir nieko nepaaiskinsi.
5. Ash, kaip tilto savininkas atsakau uz bevaiksciojanciu juo sauguma. Jei
tau einant ilush Palangos tiltas ar nugrius bortelis, o tu ikrisi ar nuskesi
ir tai bus del statybos broko ar blogos prieziuros pasekme  - atsakys
Palangos savivaldybe. Todel tik savininkas gali nuspresti ar tiltas tinkamas
naudotis pasaliniams ir ar leisti tai daryti.
6. Net jei statinys stovi valdiskoje zemeje, jis automatiskai nepasidaro
bendra nuosavybe.
7. Visomis Mariose stovinciomis prieplaukomis ir Klaipedos uosto
prieplaukomis taip pat galima naudotis laisvai ir neklausiant savininko
sutikimo ?

> Ir, kad neleisti žmonėms naudotis lieptu gali nebent stovėdamas ant jo ir
> fiziškai neleisdamas ant jo žmonių. Iškviesti policijos, naudoti fizinę
> jėgą jisai negali, pirmu atveju policija nevažiuos, antru atveju ji
> atvažiuos bet liepto statytojui gali tekti nakvoti areštinėje.

Kadangi pats dabar projektuoju (nu gerai ne pats - architektas) liepteli,
kuri tikrai noresiu apsaugoti nuo visokiu naglu hitrazopeliu, galiu
garantuoti, kad arestineje nakvoti reikes tikrai ne man. Jei netiki, galesi
atvaziuoti panaglielinti - ne taip ir toli nuo taves.