Tema: Re: Lieptas ezere
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-08-07 07:59:06
Nebent, lygiai taip pat aš galiu pasakyti -"prašau nesikabinėti".
O jei rimtai tai respects žmogui kuris sukonstravo tą lieptą - gerą darbą
padarė. Bet jis konstruodamas lieptą valdiškoje žemėje turėjo suprasti, kad
jis tą lieptą stato visiems - bendram naudojimui. Ir, kad neleisti žmonėms
naudotis lieptu gali nebent stovėdamas ant jo ir fiziškai neleisdamas ant jo
žmonių. Iškviesti policijos, naudoti fizinę jėgą jisai negali, pirmu atveju
policija nevažiuos, antru atveju ji atvažiuos bet liepto statytojui gali
tekti nakvoti areštinėje.