Tema: Re: Lieptas ezere
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-08-04 17:02:17
"KEdas" <news@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:h59dpi$p1f$1@trimpas.omnitel.net...

> Aplink mano daugiabutį plyteles perklojo kaimynė, bet iš praeivių už tai
> mokesčio nerinko ir vaikščioti nedraudė.

Ir tau negeda? tuo metu kai moterishke tampe plyteles tu vazhinejais dvirachiu ir fotografaivai, vietoj to, kad padet?

> Apleistoje sodyboje radęs šulinį „šoku ir geriu“.

Klausimas buvo apie ne apleista, o su kaimiechiais ishlendanchiais ish savo chatu ir pradedanchiais pist prota, kad naudojiesi tarybines zhemes tau duodamais vaisiais.. burzhujais paganais.. i sibira tokius!

> O tu nejauti, kad pamiršai teiginį „ežeras ne jų, o valstybės“? Tai kaip
> jie gali drausti tame ežere ant liepto būti?

Vanduo irgi ne ju, o valstybes, kalbant apie shulini.