Tema: Re: Lieptas ezere
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-08-07 10:31:35
Jei tavo namas be tvoros, tai po tavo kiemą gali vaikščioti bet kas, ypač
jei už tavo kiemo stovi kokia maxima. Čia ne briedas iš kur žmogui žinoti,
kad čia keliukas ne į maximą o prie tavo šašlikinės. Beje jei tavo namas
stovi valdiškoje žemėje, tu turi nuomos sutartį, raudonas linijas ir visus
dokumentus. Idomu kokius dokumentus turi tas žmogelis kuris pastatė tą
lieptą, duodu į kepurę prišikti - jei jis ne seimo narys jis nieko neturi.