Tema: Re: Lieptas ezere
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-08-04 16:33:54

> Jei tu eini kaimu ir pamatai shulini prie chatos - ishkart shoki ir geri,
> juk vanduo visu! o ishbegusius kaimiechius dar nufotografuoji ir
> priklijuoji prie gedos stulpo kaip burzhujus? Ar visgi pasiprashai ar
> galima atsigerti? O jeigu jie pasako ne? ka darai? sushaudai kaimiechius
> ir geri, ar tiesiog eini iki kito shulinio?

Ash tai parasau laiska i savivaldybe su visomis darbuotoju isaiskintomis
teisemis ir kas bus jei man neatsakys per dvidesimt deinu arba atsakymas
netenkins. Taip pat paklausiu Landsbergio nuomones ar nurodytoje fotkeje
pavaizduotas Rokoko stiliaus antrojo periodo Cin dinastijos sulinys.  Gaves
atsakyma, kad suliniui jau 200 metu, taciau bobute jam neturi statybos
leidimo, ivykdau pilietine pareiga ir sulini uzkasu. Kartu su bobute. Pries
tai nufotografaves.