Tema: Re: Lieptas ezere
Autorius: Pi.
Data: 2009-08-04 15:41:43
Už laikino pastato
statymą neleistinoje vietoje visi trys privalės susimokėti po 100 litų
baudos.

jauti skirtuma..palapine-laikinas pastatas.. ir buvo statomas neleistinoje
vietoje.. na vaikinukai nezinojo, kad ten statyti negalima.. taciau tai nuo
atsakomybes nealteidzia..
o tiltas.. nekilnojamas (speju) statinys.. kuriam visai kiti reikalavimai
nei palapinej.. o ir laikina pastata -palapine galima statyti turbut prie
visus telkiniu, jie telkinis - nedraustinis ir pan.