Tema: Re: Bad news
Autorius: Lavonas
Data: 2012-10-06 03:36:52
Nius tai ir blogai kad mazuma pasiekia. Kas kaltas, kad tie ..... "kiti"
filmai nedaeina iki kinoteatru? Nius as jau tikrai del to kaltes
neprisiimsiu.

Beja, linkomanijoj uzderejo ispanishku visokiu filmu su visokiais Mario
Casas tipo aktoriais, kur moterishkes ishvarvintomis akimis ziuretu po 100
kartu, kad pamatyt sixpeka eiliny karta ir man nuostabu, kad as visishkai
nesu girdejes apie tai kad Ispanija isvis turi kazkokia kinematografija
(laukiu captain obvious :D) (nes nu matyt as nevaikstau i teisingus
vakarelius ir seip neidedu i savo ziniu gilinima pakankamai pastangu ir
todel esu luochs) ir kad labai labai netgi neblogi tie ispanu filmai ale
Grupo 7 ar 3 metrai virsh dangaus (berods taip vadinasi), abidvi dalys. Ir
daba tu man pasakyk vat kaip kitaip as galiu suzinot apie tokius filmus,
jeigu Lietuvoj reklamos apie juos nulis (as tikrai tikiu, kad po kokiu 20
metu komercines Lietuvos televizijos nupirks teises rodyt tokius filmus ir
paskelbs kad jie kultiniai `nshit) ir kad ju pinigu istraukimo specelistai
nesistengia savo filmu rodyt lietuvos kinoteatruose ar lietuvoje pardavinet
dvd diskuose, kieno tai kalte???? Zinai man px kieno kalte, as parsisiuntceu
...... su zmona paziurejau ir ishtryneu. Tuom ir pasibaige mano Ispanijos
kino elektorato zlugdymas shem kartui. Na kita karta as vel kazkoky ju filma
parsisiusiu ir ka? paziurim, trinam ir vazojam toleu. Kur ir ka as darau
blogai? Blogai, kad ash nevazoju i Ispanija ir nemokedamas ju kalbos neinu i
kokem Madride esanty kinoteatra paziuret ju filmo ir nesumoku uz tai? nu
absurdas visishkas. Beje, man labai nepatynka kai kuria filmus su savo
nacionaliniu garso takeliu. Jeigu tau pakanka savo, vietines rinkos, vuolia,
turek ja, bet jeigu nori biski daugiau, malonek igarsink anglishkai ar bent
jau rusishkai. Bet nea, supistas patriotizmas viska sushika ir visokie
supersvarbus kritikeliai ish kitu shaliu visa filmo teksta turi skaityt
subtitruose. Nemanau kad tokius filmus reiketu iskaiciuoti i kazkieno
nuostoly, jeigu juos kazkas parsisiunte ir paziurejo, todel kad kurejai
ishvis nesiorientavo i, tarkim, mane, Lietuvy, kaip pirkeja, nes jie net
nezino apie mane, kaip apie potencialu pirkeja, nieko ir neidejo jokiu
pastangu, kad parduoti savo produkta man. patys kalti, todel aina jie nx. Ju
filmas tikrai geras ir ash tikrai ji parsisiusiu ir paziuresiu ir jie man
nieko nepadarys, nes mano zingeidumas yra stipresnis uz netgi ne kureju, o
kazkokiu instanciju, kurios ale gina kureju teises, galimybes mane pavergti
:D Priverstinis piratavimas gyvuoja ir dar gyvuos ilgai!!! :D

Beja, davai nepaverciam sios diskusijos i pykimasi. As nieko neuzgaulioju,
todel nematau jokio reikalo skaityt uzgauliojimu i savo puse. Nesu kazkoks
verksnys, bet anywayz :DDDDD