Tema: Re: Bad news
Autorius: Ugnius Kiguolis
Data: 2012-10-03 11:33:44
jei cia apeliuoji i mane, tai gyvenime butent tokiu dalyku nedares.
update your knowledge.
o, kad ir buvau pries 10-15 metu su panasiai dalykais susidures, tai
nebuvo pagrindas verslui atsirasti. Gyveni, augi ir mokaisi. niekada to
net neslepiau. Pats gudziais laikais naudojau piratini softa. Dabar
softas kurio reikia mano darbui kainuoja labai mazai. tai buvo jauno ir
naivaus Jaunuolio zaidimai, kurie dideliu rezultatu taip ir neatnesi.
Atsakant i klausima:
nuo savo nisos ir sugebejimu atradimo bei igyvendinimo. Rekomenduociau
inete ziuretis gaimybes, nes ten rinka tik dar labiau plesis.
dar klausimu bus?