Tema: Re: Bad news
Autorius: amenox
Data: 2012-10-03 17:42:20

"Toxis" <tox@home.lt> wrote in message
news:k4hg2q$9p5$1@trimpas.omnitel.net...

> [...]
>

> Velgi studentu ir mokinuku siulychiau po ta pachia veliava su visais
> kitais nekabint - zhinant tai,
> kad bent jau ash, o manau, kad ir tu ish dalies uzh ta koki gyvenima dabar
> susikurem esam skolingi piratavimui
> (tiesa mano dabartiniai darbai tiesiogiai gal ir nesirisha, bet be praeitu
> nebutu dabartinio). Kuris ish dabar
> dirbanchiu ir valganchiu uzh savo zhinias it sferoj jas butu turejes, jei
> tais laikas nebutu turgeliuose pirkes piratiniu
> windowsu, photoshopu, ofisu etc? Taigi I kudra ish kurios katik ishlipom

Toxi bullshit tai, už tai ką turim piratavimas neprieko. Ar tu nori pasakyt
kad nusibombinęs office, kurį visi naudoja ir taip, pakeli IT į naują
lygmenį?

> [...]
> naudotojus bausti progresinem administracinem baudelem, o vat tokius,
> kurie susikuria infrastruktura tikslingai slepdami savo nusikaltimus,
> tai siulyciau ir baudziamaja kabint. maziau drasuoliu butu. nes giliau
> pasikapscius galima dasigauti ir iki ju. tereikia noro, laiko ir
> valstybes pinigu. Jei bauda atitiktu investuojama laika, tai kodel ne,
> net ir cia newsuose atsirastu zmoniu, kurie uz alga atsektu iki pirminio
> IP dauguma vartotoju. tada ir pats pagalvotum ar tie keli simtai verti
> rizikos. 100% nesukontroliuosi, bet 98% tai taip."

 blah blah...

>  Imho vieninteli dalyka ka pasieksi pradejes baust (jei tai imanoma)
> torrentininkus - tai atkursi turgelius ir ar naujus 'informacijos mafijos
> bosus'.

Visa informacija šiandien yra pasiekiama - for free ar už mokestį
priklausomai nuo autoriaus ar gamintojo, kam tos sąmokslo teorijos kad
kažkokiai daliai vartotojų padaryt viską for free? Jie ką kažkokie VIP? O
visi kiti kurie žaidžia pagal taisykles ir moka mokesčius tipo luzeriai ane?