Tema: Re: Bad news
Autorius: Ugnius Kiguolis
Data: 2012-10-03 12:36:40
On 10/3/12 12:11 PM, Toxis wrote:

> "Ugnius Kiguolis" wrote in message news:k4gskk$i56$1@trimpas.omnitel.net...
>
> tiuneri geresni isigyk, isirasysi viska pagal programa ir nereikes vogt :)
>
> -Vat shito ash niekaip nesupratau, o koks skirtumas ar ash isirashau su
> tivo (ar analogu) ar ta pati atsisiunchiu ish neto? Ash uzh ta paslauga
> jau sumokejau (discoverio atveju moku papildomai uzh papildomus kanalus)

Nu galiu paaskinti. Jei isirasei tu, tai smagu naudok savo reikmems.
VIskas super. Jei tu ji pasierinai, tu esi Platintojas neturintis tam
teisiu, jei parsisiutei sierinta - isigijai vogta produkta. Discoveris
nenumates linkomanijos kaip savo platintojo, linkomanija uz licenzija
nesusimokejo.

> [...]
> principo ju nemegstu (zhmona su iphonu jai perkam per itunes, neturiu
> pasirinkimo) - amazonas net sushiktu mp3 man neparduoda, nes ash mat ish
> laukinio krashto.. Savo muzika radau kur pirkt
> (http://www.hardtunes.nl/) bet jei norisi kazhko kito, dazhnai nelieka
> pasirinkimo tik pirataut.. Taip, teorishkai galima nusipirkt kokia
> prepayed visa amerikenishka, registruotis fiktyviu adresu ten - bet man
> visada kyla klausimas, pala, ar ash turiu verstis per galva, kad
> duochiau jums savo pinigu, ar jus (jus shiuo atveju ne tu, o menamas

taip toks atvejas galima pripazinti kad gali buti ir galima pateisinti
is dalies. velgi problema ta pati, kol bus kaip pavogti, tol servisu
laukiniuose krastuose, kur visi vagyste supranta kaip nieko tokio, nebus.
Siulau iseiti amazon digital contentui regintis savo kortele, savo
adresa ir nurodyti kaliningrada, arba warsuva. Turejau Itunsus, Kai
nebuvo Itunsuose lietuvos, sis dalykas veikia. USA neturi galimybes
tikrinti kai kuriu biling adresu, bet tavo kortele nuskaiciuoja. ko
pasekoje nuskriaustu nera.

> [...]
>
> -Koks ten yra posakis apie savo praeities neigima ir apsimetinejimus..
> Manau tu irgi pradejai nuo piratinio softo naudojimo, gavai skila,
> uzhsidirbai pinigu, dabar gali susimoket - susimoki. Imho tai naturalus
> procesas, bet visu studenchioku, vaikishchiu ir pan, kurie daro lygiai
> tuos pachius zhingsnius, kuriuos tu darei, kai neturejai pinigu
> zheminimas nera grazhus zhingsnis, kvepia arogancija. Taip, ne visi ish
> ju ir turedami pinigu pirks, bet imho didele dalis pirks. Pakils musu
> ekonominis lygis ir sumazhes piratavimas. Pirkti, kai gali sau tai

Tai as neneigiu. kur tu matai kad neigciau. taip pries 10-15 metu pats
su piratiniu softu naudojausi. Bet tai zmones isauga, ar ne? zmones
pradeda kazkaip uzdirbti pinigus ir vertinti kitu zmoniu darba, bei
pastangas.
Be to lyginant laikus pries 10-15 metu, tai softo kaina siai kuri butent
man reik naudoti yra niekine arba netgi nuline. studenciokai lygiai taip
at gali tuos softus susirasti ir nebutina vogti win, ofiso ir tt.
Atsiradus apple store, isvis softas atpiges iki net studentui iperkamo
lygio. Zinai ismaukt gali 3 mokalais maziau ir nusipirkti tai ka reikia,
nevagiant. Bet cia jau krypstama prie kito fleimo MAC versus PC.

> Norint kazka keisti reiktu pradeti nuo saves, piratavimo uzlenkimas
> padetu dideli pagrinda kokybiskiems mokamiems servisams, i kuriuos dabar
> tiesiog neapsimoka investuoti.
>
> -:) noras aishku geras, kad valdzhia uzhlenktu viena skyle, tada galima
> kurt kazhka su prastesne kokybe, bet be alternatyvu ir zhmones privales
> ta rinktis.. Imho laisva rinka veikia kitaip:) norint zhmones atpratint
> nuo piratavimo turi but geros kokybes alternatyva (pusmechio laukimas
> kol pasirodys pas mus, ar ejimas pirkt I parduotuve ano amzhiaus dvd
> nera alternatyva).

Toxi, pas mus nebera net 3 mln. nera rinkos. betr tai ne pagrindas
vagystems. Pasauliniai servisai veikia puikiai.

> pirate bay savininkai tarptautinej paieskoj, tikiuosi greit ten atsiras
> ir linkomanijos naivuoliai.
>
> -:) ne savininkai o ikurejai (savininkai nauji), ir ne paieshkoj o
> susemti, nes venge moket teismo priteisus limijardus

> buciau uz ir uz progresines administracines baudeles vartotojams ;)
> baigtusi bairiai.
>
> -TAIP! nes vat kai tik padare baudas uzh narkotiku vartojima (turejima)
> ish kart nebeturim nei vieno vartojanchio.. oh wait

digital contento vagis susemti su visais ikalciais, daug paprasciau, nei
visus narkotikus vartojancius. ir pats turbut supranti kas siu dalyku
negalima.

Paimi visa linkomanijos useriu DB, atsirenki tuos kuriuos gali atrinti
ir identifikuoti, issiunti po pora simtu baudeles uz pirma karta ir
valstybeje atsirastu pinigeliu dar keliems tukstanciams pensiju.