Tema: Re: Bad news
Autorius: amenox
Data: 2012-10-04 20:38:52
"Toxis" <tox@home.lt> wrote in message
news:k4ke9s$fhc$1@trimpas.omnitel.net...
> Tik nereikia red herringu - kiek uzhdirbo avataras, palyginus su kokiu
> titaniku, kai piratavimas nebuvo toks 'baisus' kaip dabar? nereikia,
> neatsakyk
> http://techland.time.com/2010/01/26/avatar-trumps-titanic-insert-king-of-the-world-reference-here/

Aš nekalbėjau kiek uždirbo avataras, aš kalbu kiek jis uždirbtų jei jo
biudžetas būtų 15k?

> O kalbant apie ta industrija, ar tu manai, kad ju kuriamas produktas
> tikrai adekvatus ju algoms? (velgi tai nera agitavimas uzh piratavima, kad
> o pazhiurek kokios ju algos). Ash nemachiau nei vieno pavizdzhio, kaip
> piratavimas suzhlugde kokia nors kompanija, ar ateme vienus ish
> penkiolikos rumu ish kokios nors gviazdos.

Čia Lietuvoj labai madinga porinti kad va ten Vakaruos viskas žymiai geriau,
geresnės algos, geriau gyvena žmonės ir  pan. Tai va apie jų algas geriau
nepradėk. Jie uždirba tokias algas todėl, kad kažkas perka jų produkciją.
Natūralu, jei niekas nepirks jie neturės savo rūmų. Tai va, o mes norim iš
jų vogti - nes mūsų algos matot neprilygsta jiems. Ir niekada neprilygs jei
dauguma vogs.

> o toliau 2 klausimai:
> 1) Ka tu veiki linkomanijoj? Ubuntu distribucijas siuntiesi ir legalius
> dalykus?
> 2) Niekad nemokejau linkomanijai ar bet kuriam piratu saitui - o tu ka
> moki?

Čia tu nori mane sugėdint ar tai ką darai pats pateisint?

> O shiaip, linkomanija yra privatus trackeris be reklamos, jiems
> ishsilaikyt reikia, taigi kazhkokius donation'us ash suprantu (nepalaikau,
> bet suprantu) - yra vieshi trackeriai, gyvenantys ish reklamos, kaip ir
> bet koks youtubas - youtubas irgi piratu irshtva?

O ką youtubas? Ką jis daro blogai? Keldamas ten kontentą tu privalai sutikti
su tam tikromis taisyklėmis. Tas liečia ir ten keliamus nelegalius dalykus.