Tema: Re: Bad news
Autorius: PukiS
Data: 2012-10-03 15:42:29
sita, kaliega, a zmoniskai cituot nein? skaityt idomu, nu bet nx nx
atsirinkt kas kurio...

"Toxis"  wrote in message news:k4h6mh$v53$1@trimpas.omnitel.net...

"Ugnius Kiguolis"  wrote in message news:k4h4j9$sfh$1@trimpas.omnitel.net...

> Yra labai skirtingi lygiai, kas tau yra kapeikos, galbut kitam yra
> deshimtadalis algos.

toxi, nereik populistikos. dauguma reikalingu programu appstore nesiekia
20 USD. mountain lion kainuoja 20usd. Didzioji dalis programu pigesnes
nei 10usd ar isvis kainuoja 0.99 usd.
Tai nera besikandziojancios kainos net ir lietuvos sutudentui. Bet pas
mus jaunimas linkes vogti ir 1 doleri kainuojani softa.

50 su biskiu lt manau galima susitaupyti ane? to pacio alaus saskaita.

vat tame ir problema, ash kazhkada gavau gera reality checka - pirkau
universal remote'a, vaikinuko parduotuvej klausiu kuri geresnis, jis man
sako, kad tas (rodo I toki levai atrodanti) yra praktishkai toks pats kaip
shitas (visas touch screeninis atrodo uber), todel permoket tokiu pinigu
(skirtumas pan rods 40 ar 50 lt) tikrai neverta... Ash tada supratau, kad
kokiuose skirtinguose pasauliuose mes gyvenam, man 50 nesiskaito
permokejimas, ypach uzh kazhka kas yra grazhesnis.. tada supratau, kad
lygiai taip pat kaip man permoket koki 1k yra abydna ir tikrai reikia
papildomu stipriu argumentu, yra 'klase aukshchiau' gyvenantys zhmones,
kuriem perkoket 500 ar 1000 yra tas pats kas man 50 ar 100. taigi ash pilnai
suprantu, kad nemazhai daliai lietuvos 50/100/150 lt kainuojantis originalus
virtualus dalykas yra nesuprantamas pirkinys, kai tokia suma juos maitina
savaite

> Jei broadcastini savo ip pasauliui - taip, uzhtenka sumoket pora shimtu
> metams uzh secure high-speed vpn'a ir miegot ramiai;)

tokiu yra mazyte mazuma. Regular userius masiskai nubaudus nebeliktu ir
ju. Dabar vel rodai pavyzdzius kaip susimokejus litus apeiti sistema ir
VOGTI, vietoj to kad tiesiog NUSIPIRKTI. ir nereikes kurti
infrastrukturos vagystei inicijuoti.

ash su mielu nori pervesiu savo srautus uzh vpn'us I pirma lietuvoj
pradesianchia veikt on demand paslauga su pakankamu pasirinkimu man norimo
kontento.. be klausimu...