Tema: Re: Bad news
Autorius: Ugnius Kiguolis
Data: 2012-10-04 16:49:51
http://www.lsdpklaipeda.lt/as-tikrai-myliu-lietuva/
perpostinu Marijono posta. Nu Pofig tie litai, bet tai cia tai isvis
kosmosas. Vat elementarus autorystes pazeidimas netgi kenkiantis autoriui.

Marijono Citata: Pavargusi, užsiknisusi mokytoja paskambina ir paprašo
dainos, kai jos dešimtmečiams tereikia kažką subliauti per mokyklos
šventę. Pagiringas studentas susiranda, paskambina ir atsiklausia, ar
gali sudainuoti dainą, kai jam tereikia padaryti įspūdį merginai. Žvalus
ir savim pasitikintis kūrėjas paskambina ir pasiteirauja, ar gali
naudoti melodiją savo trijų minučių filme. Mergina iš provincijos
kabelinės PASISKAMBINA ir paprašo galimybės naudoti vieną ar kitą
motyvą. Jiems tai atrodo suprantama ir žmogiškas. Bet šitiems -- Ne.
Šitiems tai atrodo bereikalinga. Matyt, jie taip nepratę -- paklausti,
ar galima. Tai va. Daina gal ir ne stebuklas, bet aš joje labai
korektiškai bandžiau pasakyti, ką galvoju. Sunku skaityti tarp eilučių?
Gerai, pasakysiu papraščiau. Eikit nachui.