Tema: Re: Bad news
Autorius: Ugnius Kiguolis
Data: 2012-10-03 11:22:44
tiuneri geresni isigyk, isirasysi viska pagal programa ir nereikes vogt :)
taip, tokiam naudojimui galima pateisinti su daugeliu islygu (tu naudot
gali, sierint ne).
kita vertus kam tada tau lietuviskas, pats minejai servisus (o yra ir
daugiau),  kurie ta turi, tereikia susimoketi.
ar tu manai, kad linkomanija butent tam, kam parasei ir skirta? vagiu
lizdas ten ir tiek. ir tokia visomoje mazyte priezastis nera
pateisinimas bendram linkomanijos egzistavimui.
Norint kazka keisti reiktu pradeti nuo saves, piratavimo uzlenkimas
padetu dideli pagrinda kokybiskiems mokamiems servisams, i kuriuos dabar
tiesiog neapsimoka investuoti.

pirate bay savininkai tarptautinej paieskoj, tikiuosi greit ten atsiras
ir linkomanijos naivuoliai.

buciau uz ir uz progresines administracines baudeles vartotojams ;)
baigtusi bairiai.