Tema: Re: Bad news
Autorius: Toxis
Data: 2012-10-04 18:33:06
> Kažkam informacija, kuri dabar yra mokama, pasak tavęs turi pasidaryti
> free, kodėl? Trakeriuos tai vyksta daba, aš skaitau kad tai neteisinga
> autorių atžvilgiu.

Esme ta, kad dzhinas jau ishlindo ish butelio ir atgal ji ivaryt nesugriovus
interneto tokio koki mes ji turim yra neimanoma - surasi buda kaip gaudyt
torentininkus  visi persimes ant vpn'u (ko pasekoje lobs vpn'ininkai) ar per
tor'a (ko pasekoje kentes tie kas tora naudoja gyvybishkai svarbiais
tikslais - informacijos skleidimui represiju kamuojamose shalyse.. ar kad
apeit darbo polisus:), ar atsiras kazhkokia nauja sistema. Jei autoriai nori
uzhdirbt, jie deja turi keist savo verslo modelius, dar ir dar kart
paminesiu lous ck.. Kodel kiti negali daryt taip kaip jis, ar kaip comedy
centralas, leidzhiantis savo daily show, colbair'a ir berods southparka I
interneta nemokamai (su reklamomis)? Ash ish principo juos zhiuriu onlainu o
nesitempiu, net su sushiktom reklamom (heh, lietuvoj ju nerodo, bet kadangi
darbinis networkas ne lietuvishkas tenka jas atzhiuret:). Ash neteisinu
piratavimo (nors taip gali ir pasirodyt), ash sakau, kad jis egzistuoja ir
norint jo ishvengt turi keist senus verslo modelius

> Aš perku nes leidžia kišenė ir tai malonu, nes žinau kad paremiu autorius.
> Kodėl tai yra blogai ir turi būti kažkaip kitaip? Kitiems malonu vogti?

Ash perku lygiai del tos pachios priezhasties, o be jokios shirdgelos
vogdavau, kai neturejau babkiu keptuvei nusipirkt, ka jau bekalbet apie
legalius zhaidimus. Ash ta ir bandau pasakyt, kad kai atsiranda pinigu,
zhmones pradeda pirkt, del to, kad tai yra malonu, po tiek metu piratavimo
ownin kazhka yra malonu - hell, net tais sunkiais laikasi ash turejau kelis
zhaidimus, o tik pradejes gaut gera alga - vienas ish pirmuju pirkiniu buvo
zhaidimas xboxui..

"amenox"  wrote in message news:k4i09t$n1h$1@trimpas.omnitel.net...

Beje užmiršau apie gerus it'išnikus paminėti? Jie geri todėl kad sugebėjo
nupyzdint tai ką buvo sukurę kiti. Visur pasaulyje tai kainuoja pinigus.

"amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message

Taip, bet dabar ish to pelnosi tas pats microsoftas - kuris susirinkes gerus
specus lietuvaichius uzh kapeikas (palyginus su vakaru algom).  Ar jie gautu
chia, lietuvoj dirbantys microsoft lietuva/bet kurioj kitoj pasaulinej
koorporacijoj-lietuva tokia pat alga, kaip gauna ju vakaru counterpartai,
kad galetu ir toliau pirkt softa uzh ta pachia kaina kaip ju vakaru
counterpartai? tik mintis.. ir ne, tai ne piratavimo pateisinimas, bet tai
viena ish srichiu kur shios vargshos koorporacijos atsigroja atgal savo
'prarastus' pinigus