Tema: Re: Bad news
Autorius: Toxis
Data: 2012-10-03 16:54:34

"Ugnius Kiguolis"  wrote in message news:k4h9te$37m$1@trimpas.omnitel.net...

"nu tai as pasikartot galiu, kad beveik viskam yra alternatyvos uz 0 lt.
Tai jei jau beda net ir 1 usd, ar 10 usd, tai nereiskia, kad reikia
vogti naujausia photoshopa is linkomanijos.
Mano asmeninis pavyzdys cia aisku netinka. Bet toleruoti ir teisintis
jog tai normalu, kad, kiekvienas studentas turi namuose po office pro,
photoshopa ir naujausius ripintus DVD yra daugiau nei kvaila."

Velgi studentu ir mokinuku siulychiau po ta pachia veliava su visais kitais
nekabint - zhinant tai,
kad bent jau ash, o manau, kad ir tu ish dalies uzh ta koki gyvenima dabar
susikurem esam skolingi piratavimui
(tiesa mano dabartiniai darbai tiesiogiai gal ir nesirisha, bet be praeitu
nebutu dabartinio). Kuris ish dabar
dirbanchiu ir valganchiu uzh savo zhinias it sferoj jas butu turejes, jei
tais laikas nebutu turgeliuose pirkes piratiniu
windowsu, photoshopu, ofisu etc? Taigi I kudra ish kurios katik ishlipom
spjaudyt nereiktu:)

> pradesianchia veikt on demand paslauga su pakankamu pasirinkimu man
> norimo kontento.. be klausimu...

"pervesk geriau tuos pinigus kokiems vaiku namams, naudingiau bus.
nes dabar slapstaisi nuo galimu pasekmiu. kazkaip man tai nereikia
sleptis po VPNu."

Nemyliu vaiku jokiom formom:)

"jei manes kas nors klaustu, tai istatymiskai siulyciau visus paprastus
naudotojus bausti progresinem administracinem baudelem, o vat tokius,
kurie susikuria infrastruktura tikslingai slepdami savo nusikaltimus,
tai siulyciau ir baudziamaja kabint. maziau drasuoliu butu. nes giliau
pasikapscius galima dasigauti ir iki ju. tereikia noro, laiko ir
valstybes pinigu. Jei bauda atitiktu investuojama laika, tai kodel ne,
net ir cia newsuose atsirastu zmoniu, kurie uz alga atsektu iki pirminio
IP dauguma vartotoju. tada ir pats pagalvotum ar tie keli simtai verti
rizikos. 100% nesukontroliuosi, bet 98% tai taip."

imho gaudymas ir baudimas imanomas tik pakazuchos tikslais (bauginimo) -
industriniu scale'u jis neimanomas. Vienintelis budas yra keist pozhiuri
ir pati verslo modeli. kaip pavizdys - cc (creative commons) - naminis
naudojimas - nemokamas, jei nori darytis ish to pinigus - moki. Kainu
politikos perzhiurejimas
(ishcutinant middle man'a) - zhiurek luis c.k. pavizdys - chiuvas paleido
drm free kontenta uzh 5$ - surinko daugiau negu ish bet kurio kito savo
Koncerto (pirma limona per puse menesio berods). Taip, piratavimas buvo, bet
tie zhmones ar taip ar taip nebuvo jo klientai. kaip daryt su muzika?
Nezhinau, vieno vaisto nera - greichiausiai - albumai kaip reklama
(nemokama, pusiau mokama?), o pagrindiniai pinigai ish koncertu. Gal net
kazhka tokio
radikalaus kaip universali 'like -> cash' sistema.. tiesa atsiranga
galimybiu sukchiauti (t.y. kiekvienas pilietis turi savo krepsheli pinigu,
kuriuos suneshe pirkdamas
hardus kompaktus ir pan ir juos jis paskirsto pats, o ne palieka aukshtesnei
jegai. Ash absoliuchiai nepurkshtauchiau, jei galechiau pats paskirstyt
atlikejams kurios ash
megstu savo mokeschiais sukauptus pinigu, bet kodel uzh harda kuriame guli
nuotraukos (asmenines) zhaidimai (legalus) discoverio laidos ir keli
serialai pinigus gauna YVA
ar dar koks biesas? Valio, Jei ash moku uzh potencialu piratavima, ash
deklaruoju ka piratavau ir jiems ishmokami mano ishleisti pinigai, prie ko
chia lietuvishkos gviazdos?).
Kolkas sakychiau piratavimas yra labai keistas reikalas. Keistas tuo, kad
dazhniausiai, kai kazhkas yra draudzhiama (sausas istatymas jav, narkotines
medzhiagos), ko liaudis
vistiek nori - ish to lobsta nusikalstamos organizacijos, o chia gi.. na,
taip, kazhkiek tokiam tbp uzh reklamas nukrenta, bet tai nera tokio pat
lygio lobimas (nekalbu apie kim dotcoma
ten kitas lygis).. Imho vieninteli dalyka ka pasieksi pradejes baust (jei
tai imanoma) torrentininkus - tai atkursi turgelius ir ar naujus
'informacijos mafijos bosus'.