Tema: Re: Bad news
Autorius: Ugnius Kiguolis
Data: 2012-10-03 15:09:18
> [...]
> supratau, kad kokiuose skirtinguose pasauliuose mes gyvenam, man 50
> nesiskaito permokejimas, ypach uzh kazhka kas yra grazhesnis.. tada
> supratau, kad lygiai taip pat kaip man permoket koki 1k yra abydna ir
> tikrai reikia papildomu stipriu argumentu, yra 'klase aukshchiau'
> gyvenantys zhmones, kuriem perkoket 500 ar 1000 yra tas pats kas man 50
> ar 100. taigi ash pilnai suprantu, kad nemazhai daliai lietuvos
> 50/100/150 lt kainuojantis originalus virtualus dalykas yra
> nesuprantamas pirkinys, kai tokia suma juos maitina savaite

nu tai as pasikartot galiu, kad beveik viskam yra alternatyvos uz 0 lt.
Tai jei jau beda net ir 1 usd, ar 10 usd, tai nereiskia, kad reikia
vogti naujausia photoshopa is linkomanijos.
Mano asmeninis pavyzdys cia aisku netinka. Bet toleruoti ir teisintis
jog tai normalu, kad, kiekvienas studentas turi namuose po office pro,
photoshopa ir naujausius ripintus DVD yra daugiau nei kvaila.

> ash su mielu nori pervesiu savo srautus uzh vpn'us I pirma lietuvoj
> pradesianchia veikt on demand paslauga su pakankamu pasirinkimu man
> norimo kontento.. be klausimu...

pervesk geriau tuos pinigus kokiems vaiku namams, naudingiau bus.
nes dabar slapstaisi nuo galimu pasekmiu. kazkaip man tai nereikia
sleptis po VPNu.

jei manes kas nors klaustu, tai istatymiskai siulyciau visus paprastus
naudotojus bausti progresinem administracinem baudelem, o vat tokius,
kurie susikuria infrastruktura tikslingai slepdami savo nusikaltimus,
tai siulyciau ir baudziamaja kabint. maziau drasuoliu butu. nes giliau
pasikapscius galima dasigauti ir iki ju. tereikia noro, laiko ir
valstybes pinigu. Jei bauda atitiktu investuojama laika, tai kodel ne,
net ir cia newsuose atsirastu zmoniu, kurie uz alga atsektu iki pirminio
IP dauguma vartotoju. tada ir pats pagalvotum ar tie keli simtai verti
rizikos. 100% nesukontroliuosi, bet 98% tai taip.