Tema: Re: Bad news
Autorius: amenox
Data: 2012-10-04 19:10:52
Čia Internetas ne prie ko, tai viso labo įrankis. Nuo pat pradžių
piratavimas buvo pasipelnimo šaltinis kažkam. Ir kuo toliau tuo labiau, ir
va kas nekeista visi pasiruošę mokėt xz kam, kuris pateiks vogtą kontentą,
vietoje to, kad nusipirkt jį tiesiai iš autorių (ar gamintojo). O gal nori
mane įtikint kad LM neprašo pinigų ir viską daro tauriais tikslais kad
apšviest mūsų tamsią tautą? Aš noriu pažiūrėt kaip atrodys IT ar show biznis
ateity, pvz. įsivaizduoji kaip atrodys koks muvis "Avatar" pagamintas už
tarkim kokius 15k? Nes už daugiau jau neapsimokės. Tai reiškia kad rinką
užvers krūva pigienų ir visokio š, kas iš principo jau dabar ir vyksta. Man
net kraujas užverda kai pamatau LM'e nulaužtų androidinių appsų po kelis
litus, pzdc čia jau.