Tema: Re: Bad news
Autorius: Ugnius Kiguolis
Data: 2012-10-04 14:57:30
On 10/4/12 11:03 AM, Lavonas wrote:

> reiketu nuspresti apie ka shnekam. Apie softa ar apie muzika ar dar apie
> kazka? As savo nuomone del muzikos ir video parasheu. Su tavim sutiksiu
> tik jei tu rasai apie kazkokia programine iranga, kuria chebra naudoja
> komerciniais tikslais. Jeigu nekomerciniais, tai softas irgi turi buti
> nachalevnas.

Apie viska reikia sneketi. nereikia cia isskirti VIDEO, SOFTO AE MUZIKOS.
mano nuomone dabartinis laikmenu apmokestinamas tai tik bandymas kazkaip
kazka surinkti kur pinigai taip ar taip nedaeina iki realiu autoriu. Cia
klaida.

Nemanau, kad Filma daugybes zmoniu komanda kuria tam, kad kazkas masto
jog ji turi pamatyti for free. Tas pats su muzika. Yra daugybe niuansu,
ne visada apskritai muzikantas koncertuoja, as zinau kruva pavydziu kada
musika kuria zmones turedami negalias... tokie koncertu nesurengs ir is
to neuzdirbs. Ne visa muzika ir kuriama koncertams, tai ka ji turi buti
uz dyka duodama, nes tu manai, kad cia normalu?

ne, as taip nemanau, Manau, kad tai tokia pati vagyste, gal aisku zala
mp3 atveju, avi atveju ir softo atveju turetu buti diferencijuojama ir
kazkaip paskaiciuojama, bet tai tokia pati autorine nuosavybe..

Juk niekas per prievarta neliepia klausyti kazkokio minedo, ar debilu
naujuju lietuviu, tai kam tada juos siustis i kompa? preview su
prastesne kokybe galima pasiklausyti, pazvengti ir pasipyzdavoti ir
nete. Bet tai jei jau parsisiusnti, laikai kompe, klausai ir tuo labiau
dar ir sierini, kai kuom tu ne vagis? ir kuom tave reiktu pateisinti?