Tema: Re: Arteja sezonas - saslykai
Autorius: pracyvnas
Data: 2012-03-20 14:26:22
Is gruzijos gryzau pries nepilna savaite. Toks vaizdas kad jie ten seno
arklio mesa marinuoja. trijose vietose valgytas saslas, tik vienai vietai
pliusas - Gudauri slidinejimo miestukas (prisegu). Tikrai minkstas sultingas
ir skanus saslas buvo. Kitur kaip bato kulnas.

"giedrius"  wrote in message news:jk9n6b$f65$1@trimpas.omnitel.net...

gruzijoj kai buvau tai sake saslyku meistrai jog marinuoti reikia tik sena
mesa.  O patys geriausi saslykai sake gaunasi is ka tik papjauto gyvulio
mesos (dar silta ).