Tema: Re: Arteja sezonas - saslykai
Autorius: audrius
Data: 2012-03-12 16:00:59
hmm, daugumos marinatu "paslaptis" - nedeti marinuojant druskos ir stipriu prieskoniu
nuo druskos saslai guma tampa, o nuo stipriu prieskoniu, kaip ir nuo stipraus ketcupo valgant nebelieka skonio
tarp kitko, esu valges mesa marinuota vien tik su svogunais, ~para laiko
druskinta buvo tik suverus ant iesmo, skonis buvo fantastyk, sausumo nebuvo

labai gerai dar kartais mesa pakeist i kitokias: sparnelius, kulsheles, homeburgeriu baliu padaryt, balta skrosta zuvi, pvz upetaki, ale steikus ant zariju ir t.t.
kartais kai susirenka chebra pasiruoshe kiekvienas skirtingai, gaunasi labai neblogos degustacijos

"Night" <vkumpikas_nospam_@gmail.com> parase naujienu news:jjim96$p4c$1@trimpas.omnitel.net...