Tema: Re: Arteja sezonas - saslykai
Autorius: F20.0
Data: 2012-03-12 18:41:04
Man vieni skaniausių gaunasi su kefyru marinuoti. Viskas kaip priklauso:
mėsa, prieskoniai, svogūnai ir kefyras. Kepti galima po kelių valandų, nors
man skaniau kai pastovi per naktį.

"Night"  parašė naujienų news:jjim96$p4c$1@trimpas.omnitel.net...

Atgaivinam tema, kadangi sezonas arteja. Yra teke isbandyti daug receptu,
bet nei vienas nebuvo tobulas. Skaniausi mano valgyti - vaziuojant nuo Kauno
link Kacergines, ten mazdaug pusiaukeleje yra tokia pakeles saslykine po
desine. Zinau, kad labai svarbu yra gera mesa. Bet kaip ja paruosti? Kolkas
labiausiai man prie sirdies, nor ir ne pagal feng-shuj su keciupu ir
majonezu... Isbandziau ir dvasingali Stalic'iaus recepta, vien su svogunais
ir prieskoniais - neuzkabino baisiai. Pasidalinkit.