Tema: Re: Reklama :)
Autorius: Povilas
Data: 2009-09-04 10:48:02
"Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message
news:h7oija$1ah$1@trimpas.omnitel.net...

> Tu jo nepridejai - jis ten atsirado. Jei kasnors isleistu tavo produkta i
> pardavima ant etiketes butu parasyta - "18% C2H5OH" arba "18% E1510". Ar
> nuo etikets produktas pasikeis ? E zymejimas naudojamas ne tam, kad nuodus
> parodyti, o tam, kad populiarias maisto produktu medziagas zymeti
> trumpiau. O kaip tos medziagos atsiranda produkte - jau antraeilis
> dalykas. Taciau sakymas, kad "Mano vyne nera E1510", tai sinonimas
> posakiui "Mano vyne nera C2H5OH". Net kai kurie maisto produktai, kuriuos
> naudoja net veganai taip pat zymimi E raide, nors ju kilme pati
> [...]

Trupai snekant,neirodei,kad Torres vyne yra E 1510,nes Torres butu
priverstas apie tai parsyti etiketeje,kaip raso apie sulfitu
egzistavima,drystu teigti,kad ir mano vyne to E 1510 tokioje formoje,kaip
jis suprantamas  EEB reglamentuojanciuose istatymuose.Lygiai taip pat kaip
tu E nera citrinose,deimantuose ir cukruje.
O tas E gali buti keptoje karkoje,gaiviuosiuose gerimuose ir kitame
pagamintame maiste.Kadangi as nepriskiriu saves prie masonu,iskrypeliu ir
nesu zydas (mama tikrai nera zyde),tai nesiruosiu nuodyti saves ir savo
seimos situ grupiu zmoniu sukurtais nuodais,idant uzvaldytu zmonija  :)