Tema: Re: Reklama :)
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-09-04 07:11:58

> Kaip pavyzdi, paminesiu mano megstama C - anglis, grafitas, deimantas.
> Kaip skiriasi deimantai naturalus nuo dirbtiniu? Papasakok, kaip ten yra
> su chemine formule?

Klausimas panashaus lygio kaip kad vanduo, ledas,  Sakykim taip, jeigu jau
apismetam, kad nesuprantam ir norim mokslinio tikslumo (nors aiskinam, kad
skirtumas ne mokslo pazinimo ribose) - medziaga ishgauta ish augalines
kilmes produkto arba susintetina dirbtiniu budu gali tureti tokias fizines,
chemines, alotropinesir kitas savybes, kad šiuolaikinis mokslas skirtumo
tarp jų nemato, o liaudies kuryba šiuo klausimu - nepatikimas informaijos
šaltinis