Tema: Re: Reklama :)
Autorius: Dex
Data: 2009-09-03 22:18:54
Linas Petkevicius wrote:
> Taciau vitaminas C ten tas pats - kiek
> sultyse, kiek vandens stiklineje ir zymimas tuo paciu E.

Nebuciau toks tikras, kad tas pats. Kad chemine formule ta pati -
abejoniu nera. Taciau yra begale zmoniu, kurie SUPRANTA, kad chemine
formule yra tokia pati, taciau teigia priesingai nei tamsta, ir
panasiai, kaip A&G.

T.y. diskusiju objektas turetu buti - ar yra kazkas daugiau, nei chemine
formule. Moksliskai  neirodyta, kad yra, taciau tai ne pagrindas teigti,
kad nera.

Dex