Tema: Re: Reklama :)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-09-03 16:39:35

> Gerbiamasai kolega,
>
> sis Tamstos teiginys neatitinka ikroves,nes taip pamegtame E
> sarase,figuruoja ir pavojingos medziagos

tarp pavojingos ir nuodingos skirtuma ar jauchiam? Taip, tarp E yra ir pavojingu ir uzhdraustu kai kuriuose shalyse, bet tai jokiu budu nereishkia, kad _visi_ E yra nuodai.

> Arba as labai klystu,tada uzsidarau po pecium ir daugiau sitos temos
> nebeliesiu,o tyliai slepsiuos nuo savo susikurto prieso arba Tamsta irgi ne
> taip supranti kas yra zymima E raidem.
> Mano supratimu,E raide zymimos nenaturaliu budu isgautos arba pagamintos
> medziagos ,savo sudetimi analogiskos gamtoje egzistuojancioms.

jei ash pradesiu ytart, be jokiu zhiniu, paskaitymo ar pasidomejimo, tiesiog ishgirdes kazhkokio zhmogaus serganchio paranoja, kad visi shviesoforai yra velnio kuriniai, kurie vagia tavo siela ir yra pastatyti, kad zhydu, masonu ir pediku konglameratas galetu per tas akutes mane sekt - kas bus teisus, zhmogus, kuris sakys, kad ne shitas dalykas yra skirtas eismo saugumui - ar niekuo neparemtas, su realybe prasilenkiantis ir greichiausiai tiesiog nezhinojimo ir aklo nenoro pasidometi ishdava - bet ne teisybe...
Ar visgi ish tikro ish shviesoforu i mus zhvelgia pedikai masonai ir zhydai - juk tam ir yra 3 spalvos.. paprastai uzhtektu ir dvieju? a? a?! pakomentuokit tai a?!- chia visur jie, jie stebi, kiekvienas per savo atskira aki! pazhiurekit, pazhiurekit vazhiuodami namo, isizhiurekit, ir pamatysit lipshnu pediko, godu zhydo ir paslaptinga masono zhvilgsni - o kodel jie mirksi? a,?! kodel geltona kartu su raudona dega, o zhalia su geltona tai jau ne? O todel, kad zhydai su masonais turi glaudesni ryshi ir pedikus jie bishki atshyvajit.. a! a!...
Einu atostogaut - geru likusiu dvieju savaichiu!
;)