Tema: Re: Reklama :)
Autorius: Insane
Data: 2009-09-04 09:49:11
Bet jus cia uzsiciklinot ties citrina ir vitaminu C joje..  Nors is
principo, vitamino C joje nera tiek daug, kaip visi isivaizduoja.. Daugiau
turbut net juodi serbentai turi, nei citrina.. Tik joje yra daug citrinos
rugsties, del to visi taip ir galvoja, kad tas rugstumas, tai grynas, gausus
vitamino C saltinis..

O pats produktas, ar cheminis elementas, kuris yra randamas naturalioje
terpeje, ar isgaunamas susintetintas, tai cia dar klausimas ar skiriasi,
kadangi chemine formule ji ir apibrezia..  Jei ji skiriasi, tai skiriasi,
jei nesiskiria, tai nesiskiria.. Cia tas pats kas ir su metilalkoholiu ir
etilo alkoholiu, siaip abu alkoholiai, bet skiriasi.. O jei molekuline
sudetis ir formule nesiskiria nuo etilo alkoholio, tai jis niekaip negali
buti metilo alkoholis, na uzmuskit, bet negali..