Tema: Re: Reklama :)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-09-03 16:42:31
nu, pajama dvi anglis ir trina5 vandeniliais... trina, trina, lipdo - o! turim, tada deguoni paseilina ir uzhlipdo dar viena vandenili.. ir tada su sintetiniais shlykshchiais ir nuodingais klijais juos suklijuoja! Ilgas procesas, patogiau butu tiesiog fermentacija - bet kas tuos zhydus masonus ir pedikus supaisys.;)
"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message news:h7ogg6$tln$1@trimpas.omnitel.net...
nu tai visiem aisku, tuo kad isgautas nenaturaliu budu :)))))