Tema: Re: Reklama :)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-09-03 15:23:02
:))))))))))))))))))
ir vel tu nepasimokai, o pagooglint shita skaichiu priesh kazhka rashant ishdidumas neleidzhia... Ir jei tavo vynas neturi E1510 tai sveikinu - tu geri vynuogiu sultis (ar obuoliu, ar ish ko tu ten begamintum).

O ash dar stebiuosi kodel zhmones dar tiki keliu tukstanchiu metu senumo pasakom - zhmones apskrytai tiki visu brudu kuri kazhkur ishgirsta ar susigalvoja - o kuo tas brudas baisesnis, kuo jame daugiau baimes, paranojos ir konspiracijos, tuo labiau tiki...