Tema: Re: Reklama :)
Autorius: ig
Data: 2009-09-04 09:59:03
imant gryna E ir vedant teorine diskusija - taip viskas vienoda ir citrinos
E ir susintetintas E, bet realiai milijonai medziagu yra toj citrinoj ir kol
ja visa susintetins praeis... na gal ir sivis nesusintetins. O kai zmones
sako kad naturalu galiu valgyt, o sintetinio ne, galbut tai reiskia kad tas
vitaminas C ar kas ten aiskiai isskiriamas issiavinamas visai kitaip
sajungoje su tom medziagom kuriu tableteje nera, o citrinoje yra. Beto
kalabant apie nuoga chemja dar yra visokie izotopai ir net taippat uzrasyta
formule C5H25O16 oraganinej chemijoj gali buti susisukus ir susikonektinus n
budu ir viena karta gausis kita medziaga, o kita tik tos pacios variantas.

..