Tema: Re: Reklama :)
Autorius: ig
Data: 2009-09-03 14:12:33
Ant padazo ir neparasyta, kad be E, tik be konservantu...

Sudetis: pomidorai, svogunai, cukrus, alyv. aliejus, augal. aliejus, valg.
druska, kvapiosios medziagos, petrazoles, balt. pipirai, bazilikas,
ciobreliai, raudonelis, rozmarinas. Padaze yra alergenu saliero ir kvietiniu
miltu.

Tai nezinomi lieka tik kvapiosios medziagos, gaila. Bet tikrai geriau nei su
visom guaro dervom ir modifikuotais krakmolais.
Man atrodo zinau apie ka sneki del "Felix xernios", ten is tu visu
meksikietisku, tailandietisku (plonesnes bonkutes), tai po kazkurio likdavo
nemalonus skonis burnoj, kaip po gerimo su saldikliais. O kitam njauciau,
tik nepamenu kuris kuris :)) O sitam tikrai nesijaute.

o prieskonius jau tingiu perrasinet :) bet ten tik daug zoliu ir pomidoru
granules. Kas idomiausia buvo kad is tos serijos yra net net bulviu
prieskoniai, kurie pagal mane yra tu E rojus, tik anu dar nebandziau.

..