Tema: Re: Reklama :)
Autorius: Povilas
Data: 2009-09-03 16:25:02
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message
news:h7oef8$q2a$1@trimpas.omnitel.net...
> Povilai,
> Kitas reikalas jei tu kalbi apie metanoli - nuodinga ir negeriama
> alkoholi, dar vadinama medzhio spiritu - jis yra CH3OH ir neturi jokio E
> _zhymejimo_ nes jis yra nuodingas.

Gerbiamasai kolega,

sis Tamstos teiginys neatitinka ikroves,nes taip pamegtame E
sarase,figuruoja ir pavojingos medziagos

>Ar pradedi jaust skirtuma, kaip tu pavadinsi,

Arba as labai klystu,tada uzsidarau po pecium ir daugiau sitos temos
nebeliesiu,o tyliai slepsiuos nuo savo susikurto prieso arba Tamsta irgi ne
taip supranti kas yra zymima E raidem.
Mano supratimu,E raide zymimos nenaturaliu budu isgautos arba pagamintos
medziagos ,savo sudetimi analogiskos gamtoje egzistuojancioms.

> Taigi morkos, citrinos, kriaushes ir pomidorai ish sMart bobutes sodo visi
> yra pilni E - nes jie turbut turi vitaminu - o tai tiesiog kitas zhymejimo
> budas, ar dar papraschiua - tas pats zhodis pasakytas kita kalba. Lygiai
> taip pat tavo vynas turi E1510 - nes po shiuo kodu slepiasi alkoholis ;)

Kol kas tuom netikiu ir kategoriskai priestarauju tokiai traktuotei,del
auksciau isdestytu abejoniu!