Tema: Re: Reklama :)
Autorius: BigM
Data: 2009-09-04 09:54:25
Bet ne VISKAS yra žinoma apie tą chemiją. Vat čia gal ir yra niuansai, kai
tas pats, rodos, dalykas gaunamas laboratorinėmis sąlygomis ir kitas
natūraliomis. Gal yra kokie užslėpti nežinomi cheminiai elementai,
junginiai, kurie ir yra visa ko "šaknis" :)

Kitas momentas, kad dirbtinai ne visuomet pavyksta atkurti analogų, esančių
gamtoje, todėl natūralūs produktai ir turi savo unikalių savybių, kurių
_neįmanoma_ kol kas atkurti.

Tiek trumpai mano filosofijos, bet didžiąja dalimi sutinku su Toxiu, bet
neapsiriboju šiandieniniu mokslu ir žvelgiu šiek tiek filosofiškai :)