Tema: Re: Reklama :)
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-09-03 17:07:38

> Tai Tu man nori pasakyti,kad as i vyna pridejau:
>
> tirstinimo medziaga E1510 Etanolis Aromatiniu medziagu tirpiklis (etilo
> alkoholis)

Tu jo nepridejai - jis ten atsirado. Jei kasnors isleistu tavo produkta i
pardavima ant etiketes butu parasyta - "18% C2H5OH" arba "18% E1510". Ar nuo
etikets produktas pasikeis ? E zymejimas naudojamas ne tam, kad nuodus
parodyti, o tam, kad populiarias maisto produktu medziagas zymeti trumpiau.
O kaip tos medziagos atsiranda produkte - jau antraeilis dalykas. Taciau
sakymas, kad "Mano vyne nera E1510", tai sinonimas posakiui "Mano vyne nera
C2H5OH". Net kai kurie maisto produktai, kuriuos naudoja net veganai taip
pat zymimi E raide, nors ju kilme pati naturaliausia.