Tema: Re: Reklama :)
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-09-03 19:07:10

"A&G" <laiskudeze@takas.lt> wrote in message
news:h7oojd$9a7$1@trimpas.omnitel.net...
> poveikis organizmui nuo sintetiniu priedu ir naturaliu produktu juntamas,
> bent jau man isgerus sintetiniu sulciu iskart remuo grauzia, tas pats ir
> vitamino C tabletka suvartojus, o va stikline naturaliu citrinu sulciu
> isgerus viskas normaliai, tai kame tada saknys?

Jeigu tu suvartosi vitamino C tabletke, kuris bus ishgautas ish citrinos tau
remuo graush kitaip, nei suvartojus ta vitamina, kai jis pagamintas ish
naftos ?

Jei sintetines sultys pagal cheminiu medziagu sudeti ir ju proporcijas bus
analogiskos naturalioms, skirtumo tu nepajusi. Remuo tau grauzia ne todel,
kad sintetinese sultyse vitaminas C kitoks, o todel, kad skiriasi kitos
sudedamosios dalys.