Tema: Re: Rauginti kopustai
Autorius: Ruta
Data: 2009-02-02 23:43:35
O koks gaunasi maždaug vieno užraugimo kiekis? Nes man čia vieną kartą
viena ponia aiškino, kad tipo vieno kopūsto neparaugsi, blogai rūgsta.
Todėl kopūstus raugti galima tik ne mažiau kaip po porą kibirų - taip
maždaug. Bet tai ji man taip pat aiškino, kad raugimui absoliučiai ir
nediskutuojamai būtinas medinis kubilaitis, nors man tas faktas pasirodė
kiek įtartinas :)