Tema: Re: Rauginti kopustai
Autorius: bzik
Data: 2009-02-02 10:36:40
pilnai tiketina, nes:
1.jei prekyba eina gerai, nuolat turet backa ar puse tinkamo rugstumo
naturaliai raugintu yra problematiska (tai nevisai isruge, tai perruge, tai
koks nors kopustas raugimui netinkamas pasitaike)
2.jei prekyba vangi, ilgai stovint atidengtiems visokiose temperaturose
naturaliem kopustams gresia prekines formos praradimas ir bakterinis
uzkratas nuo mases visokio valyvumo praeiviu. Reikia konservanto, kuo
tarnauja E260 - acto rugstis

Man naturalesniai atrodo PC maiseliuose parduodami, nes dazniausiai jie buna
nevisai isruge ir nekisant i saldytuva pabaigia fermentacija.
Bet savi geriausi :) Vakar uzraugem keliolika kg, nes nuo rudens raugimo jau
beveik nieko nelike.