Tema: Re: Rauginti kopustai
Autorius: A&G
Data: 2009-02-02 16:31:43
pasigamint tu kopustu nera kazin koks darbas, stebiuosi kai parduotuvej
kokie pensininkai perka raugintus kopustus, taigi laiko turi dafyga ir dar
biski, kelias galvas kopustu nusipirkai is ukininko ir uzsiraugei, o dar
aiskina krize krize, mazos pensijos
mes kopustus raugiam 2-3 kartus, rudeni, po nauju ir kartais pavasari, nes
nera kur laikyt dideliu kiekiu, o valgom juos labai gausiai